Anketa o spokojenosti – výsledky
Poslední 3 měsíce jsme oslovovali naše zákazníky spokojenostní anketou, jejímž cílem bylo získání zpětné vazby na naše služby. Odpovídalo neuvěřitelných 1860 z vás! To je opravdu hodně a odpovědi tak pro nás mají vysokou vypovídající hodnotu. Výsledkem pečlivé analýzy odpovědí je proto řada změn týkajících se hlavně rozšíření a zkvalitnění nabídky našich služeb. Věříme, že tyto změny zaznamenáte, a že povedou k vaší maximální spokojenosti s nákupy na sportobchod.cz
Anketa spokojenosti se skládala ze dvou částí.
V první části „Ohodnoťte SportObchod jako ve škole (1… nejlepší až 5… nejhorší)“ jsme položili celkem 7 otázek. Odpovědi byly převáděny do tabulky a zaznamenány procentuelně. Výsledky nám udělaly radost, neboť většina hodnocení byla mezi jedničkou a dvojkou.
Nejlepší hodnocení získal náš web, kterému dalo 94 % odpovídajících právě známku 1 nebo 2 (průměrná známka dosáhla 1,47). Nyní navíc připravujeme provedení některých zásadních změn a jejich otestování na skutečném publiku, abychom ověřili funkčnost a odhalili případné nedostatky v grafickém návrhu, struktuře obsahu a technickém řešení stránek. Doufáme, že se „nové“ stránky budou ještě víc líbit a že návštěvníkům přinesou více uživatelského pohodlí.
Velice dobře jsou hodnoceny i naše služby. Např. expedice dostala známku 1 nebo 2 v 85 % odpovědí (průměrná známka 1,63). Také ti z Vás, kteří mají zkušenost s reklamací, hodnotili naše reklamační oddělení pozitivně (průměrně 1,65). To nás těší dvojnásob hlavně z důvodu, že reklamace není nikdy moc příjemná záležitost.
Nejméně spokojení jste s rozsahem naší nabídky (průměrná známka 2,02). Na základě výsledků ankety už připravujeme konkrétní kroky, abychom rozšířili nabídku sportů a vaši poptávku tak byli schopni postupem času co nejvíce uspokojit.
Druhá část ankety obsahovala konkrétní otázky na jednotlivé služby:
Uvítali byste další dopravní službu (např. PPL?)
Z reakcí zákazníků delší dobu cítíme zájem o možnost výběru z více dopravních společností a výsledky ankety to nyní potvrdily (57,8 % odpovědí bylo kladných). Z toho důvodu jednáme se společností PPL a v brzké době jejich služby nabídneme. PPL, mimo jiné, nabízí možnost on-line sledovat stav zásilky přes internet a dodání zboží až do firmy nebo domů v konkrétním předem domluveném čase, což jsou služby, které podle nás zákazníci nejvíce ocení.
Měli byste zájem o rozšíření doby osobních odběrů?
V současné době je možný osobní odběr zboží SportObchod.cz na adrese Hrubého 11 v Brně a to každé úterý a čtvrtek od 16 do 19 hod. V září letošního roku chceme uvést do provozu klasickou prodejnu, která bude otevřená celý týden a navíc bude situovaná prakticky do centra města.
Jak hodnotíte naše pravidelné nabídky posílané e-mailem?
Zákazníci mají možnost na našich webových stránkách požádat o zasílání e-mailů informujících o novinkách, akčních nabídkách, testech zboží apod. Tyto e-maily pak dostávají cca 2x do měsíce. V anketě 82,7 % odpovídajících označuje tyto informace za užitečné. To nás těší a povzbuzuje v úsilí stále pracovat na rozšíření témat tak, abychom jim přinášeli ty neaktuálnější a nejzajímavější informace z oblasti sportu a našeho e-shopu.
Jaké sporty Vám nejvíce chybí na SportObchod.cz?
Tady se dostáváme znovu konkrétněji k otázce nabízeného sortimentu, na jehož rozšiřování pracujeme prakticky neustále. Pro 15,3 % odpovídajících v naší anketě, a doufáme, že nejen pro ně, máme skvělou zprávu. V průběhu letošních prázdnin se totiž chystáme spustit fotbalovou sekci.
Nepřekvapilo nás, že 57.5 % účastníkům ankety chyběla cyklistika. Cítíme po ní stále rostoucí poptávku, protože je velmi oblíbeným a rozšířeným druhem sportu. Naši specialisté už na této sekci pracují a můžeme tedy předem avizovat její brzké spuštění.
Možnost něco vzkázat …..
V této části nám přišlo 114 vzkazů. Byly mezi nimi pozitivní reakce, které nám udělaly velkou radost a přiznáváme, že přišly i reakce negativní, ale i ty byly samozřejmě vítány. Převážná většina negativních reakcí směřovala na špatnou dostupnost informační linky. Proto jsme ihned přijali opatření – posílili její kapacitu a přidali telefony na jednotlivé produktové manažery tak, aby se zákazníci mohli v konkrétních sekcích obracet přímo na specialisty, kteří jim ochotně se vším poradí.
Závěrem bychom chtěli upřímně poděkovat za pozitivní ohlasy. Je to uznání naší práce a také velký závazek, abychom si udrželi vysoko nasazenou laťku a stále byli schopni všem našim stávajícím i novým zákazníkům nabízet služby na takové profesionální úrovni, jaká se od nás očekává.
Nejnovější články
- Recenze Head Gravity 2023 MP / Tour 09.05.2023
- Co očekávat od nových raket Head Gravity 2023? 12.04.2023
- Recenze Head Radical MP/PRO 2023 22.03.2023
- Recenze Head Extreme MP / Tour 2022 07.03.2023
- 9 tipů na vánoční tenisové dárky 16.12.2022
- Obutá neobutá: Proč koloběžím v barefoot botách? – Bára na kolobce 46. díl 13.10.2022
- Přimrzají vám ruce k řídítkům? Zjistěte, jak se obléct na kolo v zimě 29.09.2022
- RECENZE: Tecnifibre T-Fight 305 ISO – dynamická kontrola v každém úderu 13.09.2022
Štítky
Šatna blog ze zákulisí Sportega.cz
Komentáře
Jana Milecka, přidáno 26.08.2008
Komentáře jsou uzavřené.