Předvánoční objednávky, expedice zboží a sledování zásilek

Na základě podnětů našich zákazníků pro vás máme shrnutí informací o předvánočních objednávkách, expedici zboží a doručování zásilek.

V předvánočním období dochází k rapidnímu nárůstu objednávek a většímu vytížení dopravců, takže se doba expedice může prodlužit, i když se zboží na skladě chystá nonstop. Prosíme zákazníky, aby byli v předvánočním období trpěliví.

Předvánoční objednávky

Garantujeme, že objednávky přijaté do středy 18.12.2013 12:00 budeme expedovat tak, aby u vás byly do Vánoc. Objednávky na zboží SKLADEM můžete dělat do čtvrtka 19.12.2013 16:00 a do Vánoc dorazí. V případě nedostupnosti zboží vás budeme informovat.

Zboží na osobní odběr, které je skladem, objednávejte do pátku. Nejpozději v pondělí před Štědrým dnem bude na prodejně připravené.

Poslední expedice zboží s garantovaným dodáním bude čtvrtek 19. 12., odesílat budeme i v pátek, ale již bez garance včasného dodání.

Ověřte si skladovou dostupnost na stránce produktu – Dostupnost se zobrazí buď přímo, nebo po kliknutí na “Dostupnost: ověřit na skladu”. Skladové zásoby se rychle mění – neváhejte, objednejte včas a ušetřete si zbytečné nervy!

Rozšířili jsme také otevírací dobu prodejen – díky tomu můžete dárky koupit skutečně na poslední chvíli!

Kupte si zboží rovnou na prodejně

Jak postupovat, pokud si chcete zboží vyzvednout nebo nakoupit na prodejně v Praze či Brně?

  1. Ověřte si dostupnost zboží na prodejně na stránce produktu. Pokud je zboží na prodejně skladem, nemusíte dělat objednávku. Rychlejší je se na prodejně zastavit a koupit zboží přímo tam. Prodejna PrahaProdejna Brno.
  2. Zboží, které na prodejně skladem není: Udělejte objednávku a zvolte Osobní odběr. Zboží vám na prodejnu nachystáme. Vyčkejte na informační e-mail, že je zboží nachystané. Dříve není možné zboží odebrat.

Máme otevřeno i v sobotu a neděli. Více informací o prodejnách zde >>

Co se děje s objednávkou?

  1. Odešlete objednávku.
  2. Pokud je zboží na centrálním skladu v Brně, snažíme se objednávku co nejdřív zabalit a předat přepravní společnosti. V případě neskladových položek se čeká na dodávku zboží od našeho dodavatele.
  3. Zabalené zboží předáváme dopravci. Od této chvíle je zásilka zcela v rukou přepravní společnosti.

O tom, že bylo zboží expedováno informujeme e-mailem, ve kterém najdete také číslo balíku. Často se stává, že má zákazník špatně vyplněný e-mail nebo mu některé e-maily spadnou do spamového filtru. Ověřte si tedy správné nastavení e-mailu v uživatelské sekci a kontrolujte Spam.

Sledování zásilky

Pokud jste si vybrali doručení zboží Obchodním balíkem České pošty nebo Expresní přepravu PPL, můžete balík sledovat přímo na internetu.

Obchodní balík České pošty: Sledujte zde. Do políčka Podací číslo zásilky zadejte číslo balíku, které jsme vám poslali v e-mailu o expedované objednávce.

PPLExpresní přeprava PPL: Na stránkách společnosti PPL nahoře zadejte do políčka SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY číslo balíku, které jsme vám poslali v e-mailu o expedované objednávce.

Kontakty na přepravní společnosti

Jakmile od nás přepravní společnost zásilku převezme, záleží už čistě na ní, kdy přesně bude zásilka doručena. Kde se balík nachází sledujte na internetových stránkách přepravců (viz výše) nebo kontaktujte přepravce telefonicky.

Česká pošta: Zákaznická linka: 840 111 244. Kontakty na ČP.

PPL: Centrála, tel.: 844 775 775. Informace o zásilce získáte taky na příslušném depu, pod které zásilka spadá.

Ušetřete si nervy – neváhejte s nákupem

Pokud chcete mít jistotu, že zboží do Vánoc dorazí, objednávejte co nejdříve. Vzhledem k velkému počtu objednávek se před Vánoci prodlužuje doba dodání zboží, buďte tedy trpěliví a sledujte e-maily týkající se objednávek.

Důležité odkazy

šéf marketingu | web

Mám rád hory a přírodu. Dřív jsem po horách chodil, teď v nich běhám.

Vedu marketingový tým a SportObchodem žiju od roku 2009..

13. 12. 2013, autor:

Šatna blog ze zákulisí SportObchod.cz