Hledáme: Vedoucí Call Centra/Vedoucí zákaznické péče

Hledáme sportovního nadšence či nadšenkyni, co nepostrádá cit pro fair play a těší se na vedení týmu profesionálních specialistů z řad péče o zákazníky.

Umíš si zorganizovat svoji práci, baví tě nacházet správná řešení, komunikovat, naslouchat, motivovat a vést? Máš zkušenosti z call centra nebo s vedením týmu? Pak hledáme právě tebe…

Postavíme tě do první linie centrály SportObchod.cz – tvojí hlavní misí bude spokojený kolektiv pracovníků, kteří budou s nadšením zodpovídat dotazy našich zákazníků. Budeš optimalizovat procesy a hledat nová řešení pro bezproblémový chod call centra.

Co bude tvůj denní chleba

  • podpora a vedení týmu pracovníků na call centru vč. reklamací (cca 10 kolegů)
  • hledání a výběr nových kandidátů do týmu
  • zpětná vazba, motivace, hodnocení, plánování
  • komunikace s vedením společnosti

Co u nás získáš

  • práci na hlavní pracovní poměr
  • zkušenosti k nezaplacení
  • týmové zázemí ve firmě, která se stará o zákazníky už šestnáctý rok
  • firemní benefity (stravenky, jazykové kurzy, sleva na sportovní vybavení, občerstvení na pracovišti)
  • flexibilní pracovní dobu
  • po zaškolení práce z domu (až 2 dny v týdnu)

Bez čeho se nehneme

  • zkušenosti z call centra
  • úcta k zákazníkovi
  • chuť komunikovat s lidmi, hledat a nacházet řešení
  • češtinářský kumšt (ideálně i němčinářský)
  • počítačová obratnost
  • troška selského rozumu
  • trpělivost
  • umění diplomacie a empatie

Co bychom fakt ocenili

  • pozitivní přístup ke všemu a ke všem
  • znalost německého jazyka
  • chuť se učit a zlepšovat
  • zodpovědnost

Za co tě budeme tajně milovat

  • láska ke sportu
  • přístup fair play

Bojovnice a bojovníci za spokojené pracovníky a zákazníky, hlaste se. Pošlete životopis a pár řádků o sobě na e-mail sdupej@sportobchod.cz. Těšíme se…

18. 10. 2018, autor:

Váš komentář





*

Šatna blog ze zákulisí SportObchod.cz