Nová zázračná brzda Powerslide Nordic

Rozšiřte si svůj akční rádius s novinkou letošní inline sezóny

Off-road inline brusle Powerslide Nordic 2010

Rádi běžkujete? Jezdíte na inline bruslích? Spojením těchto sportů v jeden vznikne off-road inline. Vyzkoušejte si, jaké to je, s novinkou letošní sezóny bruslemi Powerslide Nordic Trainer 2010.

Můžete vyjet ze stezky pro kola a kolečkové brusle, a vyrazit  do volné přírody! Brusle vám dobře poslouží i na asfaltovém povrchu.

Nástupce loňského modelu Powerslide Nordic Trainer 2010 z nové řady NORDIC IN-LINE je konstrukčně a designově přepracovaný, a především má nový, účinný systém brzdění.

Model bruslí Powerslide Nordic 2009 měl brzdu, která se aktivovala náklekem a brzdové lanko tlačilo brzdový špalík na pneumatiku. Na zadní kolečko působila poměrně malá síla a brzda nebyla moc efektivní. Nová řada roku 2010 má novou integrovanou pákovou brzdu, která se aktivuje předkopnutím pravé nohy. Brzda je umístěna na pravé brusli s možností namontovat na brusli levou. Brzdový špalík je umístěn na kovovém rameni, které je uchyceno pomocí polstrované objímky okolo lýtka. Objímka je zajištěna pohodlným páskem na suchý zip.

Na konstrukci bruslí byly použity nejnovější technologie. Skelet tvoří speciální Phuzion kompozit doplněn technologií stavby skeletu Trigonomic Fit. Skelet je důkladně promyšlen včetně propracovaného odvětrávacího systému. Úhly upínacích prvků a kloubu jsou pečlivě nastaveny tak, aby napomáhali zvýšit komfort při zachování pevného a jistého upnutí nohy.

Natočili jsme video, kde si můžete prohlédnout, jak funguje brzda, a jak ji jednoduše namontovat k brusli (lze namontovat na levou i na pravou brusli)

Prohlédněte si video jak namontovat brzdu:




Nabízíme také možnost si brusle Powerslide Nordic Trainer 2010 vyzkoušet, otestovat jejich jízdní vlastnosti.  V případě zájmu kontaktujte našeho produktového manažera inline sekce.

U nás ve Sportobchodě jsme tuto „dlouho očekávanou novinku“ dokázali od dodavatele zajistit o něco později, než jsme avizovali, ale už dorazila a brusle máme skladem v dostatečném počtu. Kdo si počká, ten se dočká … 🙂

Více informací najdete v popisku bruslí Powerslide Nordic Trainer 2010

15. 6. 2010, autor:

Komentáře

  • Josef, přidáno 28.12.2010

    Dobrý den již delší dobu jezdím na klasických in-line bruslích pouze po hladkém povrchu. Bohužel neznám nikoho kdo by měl zkušenosti s tímto tipem bruslení. Zajímá mě v porovnání klasických a off-road bruslema co se týče rychlosti .Mohu dosáhnout větší rychklosti na off-roadech?Jsou hůlku nezbytně důležitou součástí pro kvalitní jízdu?Předem děkuji za odpověd s Pozdravem Tylš

  • Tomáš Humaj, přidáno 06.01.2011

    Jezdím jako testovací jezdec Nordic bruslí a z vlastní zkušenosti mohu říci, že rychlost, kterou je technicky vybavený bruslař vyvinout na těchto bruslích není o mnoho větší než jakou je schopen rozjet na klasických inlinech beru průměr do 90 mm. Samozřejmě je nutno uvést, že speedové inline brusle s průměry koleček okolo 110 mm mají vždy navrch a takové rychlosti jsou extra rychlé.

    Kolečka Nordiců jsou z gumy a uvnitř se ukrývá klasická duše s autoventilkem, která je napumpována na maximální tlak 6,5 bar. Možností zrychlit jízdu je zakoupit klasické kolečko vyrobené z podobného materiálu jako inline kolečka.
    http://www.sportobchod.cz/kolecko-powerslide-roadrunner.htm

    Hůlky můžete používat, ale nemusíte. Výhoda je v posilování celé horní poloviny těla. Samozřejmě hůlky jsou dobré pro trénink a nácvik určený pro letní přípravu na běžecké lyžování.

    Pokud budete sledovat náš web na facebooku určitě se v létě uskuteční nějaké testování. Pokud by jste měl zájem.

  • David Kopal, přidáno 14.03.2011

    Dobrý den,
    vlastním Powerslide Nordic Trainer 200 s přítlačnou brzdou na předním kolečku a chtěl bych se zeptat, jestli se dá přidělat výše popsaná brzda i na můj typ Nordic bruslí. Pokud ano, kde ji lze koupit?

    Děkuji za odpověď a přeji pěkný den

  • David Kopal, přidáno 15.03.2011

    Ještě k předchozímu dotazu. Jedná se o model z roku 2007.

  • Martin Pištělák, přidáno 15.03.2011

    Dobrý den,

    lýtková brzda použitá na 2010 i 2011 modelu se u nás dá samostatně dokoupit – cena 939 kč. Brzda by měla být kompatibilní se všemi předchozími modely bruslí Nordic Trainer.

    Pakliže o brzdu máte zájem, neváhejte mne kontaktovat na mpistelak@sportobchod.cz či 776 846 005.

    Přeji hezký den.

  • Dana Hudačová, přidáno 31.05.2011

    Dobrý deň, ako ste na korčule Powerslide Nordic Trainer namontovali kolieska Powerslide Roadrunner, keď pôvodné koliska sú širšie ako tieto /silikonové/. Príslušenstvo k montáži týchto koliesok obsahuje aj dištančné vložky, ktoré majú predpokladám takú funkciu , že práve rozširia
    priemer kolieska . No žiaľ stredová šruba neprejde dištančnými vložkami. Prosím o radu

  • Tomáš Humaj, přidáno 31.05.2011

    Dobrý den,
    pokud myslíte polyuretanová kolečka Powerslide Roadrunner, tak s nimi by neměl být žádný problém. Jestli jsem Váš problém správně pochopil, tak se jedná o průměr šroubu, ale ten by měl být stejný. Prosím kontaktujte naše reklamační oddělení Pavel Švihálek reklamace@sportobchod.cz popište podrobněji svůj problém a dořešíme to popřípadě i s výrobcem.
    Děkuji
    Tomáš Humaj

  • Roman, přidáno 19.08.2011

    Dobrý den,jdou dokoupit samostatne umělohmotné brzdové špalíky k powerslide nordic trainer 2011?Nikde je nemůžu najít.A chci si u vás přikoupit polyuretanová kolečka Powerslide Roadrunner a zajímalo mě jestli budu muset štelovat lýtkovou brzdu po výměně nafukovacích koleček. Děkuji za odpověd Urbanec

  • lojzmen, přidáno 05.05.2012

    Špalíky brzdy lze dokoupit, hledejte guma do brzdy CALF, nebo tak nějak.
    Kolečko plastové RoadRunner (doporučuji!! ) je skutečně o cca 6mm užší, proto jsou součástí dodávky dva vymezovací kroužky na jedno kolečko. Také jsou součástí dodávky vložky pro menší průměr hřídelky, ale to nevyužijeme.
    Kolečko RoadRunner má průměr asi 150mm, což je asi o 10mm méně, než má pneumatika, takže po montáži stačí posunout brzdu asi o 5mm níže (vyzkoušet, udělat rysky).
    Jízda na pneumatikách bez použití hůlek je velké trápení, na RoadRunner to jde dobře.

Komentáře jsou uzavřené.

Šatna blog ze zákulisí Sportega.cz