Výsledek testu hroší kůže


3 minut čtení

Už to víme - naši zákazníci mají koule a nemají hroší kůži. Podívejte se, jak se jim to stalo...
V květnu jsme zase zvedali pověst nešťastnému pátku třináctého a ani tentokrát jsme v tom nebyli sami – naši zákazníci ukázali, že nemají hroší kůži a my před nimi smekáme.hroch

Boj o pověst pátku 13. - podruhé

Loni jsme si řekli, že na den s nešťastnou pověstí podpoříme ty, kterým v životě troška toho štěstíčka chyběla. Bojovali jsme za nadaci STK pro chlapy.A i když nám spousta zákazníků nadávala, rozhodli jsme se jít do toho znovu. Opět jsme zdražili na jeden den – pátek 13. května o 13 % a přihodili k nim 13 % ze svého. Celkem 26 % pátečního obratu jsme poslali dětem, které je potřebují, aby mohly sportovat a pomohl nám s tím Nadační fond Modrý hroch.

Nejednou jsme zatlačili slzu

Na co se zákazníci ptali:
Dobrý den, volám jen abych se ujistil, že jste mi opravdu přičetli 13 % k objednávce. Moc rád bych totiž dětem pomohl.

Slavíme úspěch

Nemůžeme říct, že jsme nadšení, protože to je slabé slovo. Naši zákazníci jsou opravdoví srdcaři a machři. Nelekli se a šli do toho s námi. Díky nim se nám podařilo získat pro Modrého hrocha neuvěřitelných 33 532 Kč.Částku jsme předali nadaci a dokonce jsme se mohli naživo setkat s modrými hrochy i ředitelkou nadačního fondu Monikou Chasákovou. A co na to říkala?
Jste úžasní. Jsem strašně ráda, že se nám akce povedla a děkuji vám i všem vašim zákazníkům. Je vidět, že sportovci umí ukázat, že nemají hroší kůži.
hroch-nahled

Kam přesně peníze půjdou

Pár dní po skončení akce kontaktovala nadaci rodina se sourozenci, kteří potřebují speciální kolo, aby mohli zase začít objevovat svět. Samozřejmě, že jsme kývli, aby peníze šly na koupi tohoto kola.Bude ještě malou chvíli trvat, než se kolo vyrobí. Ale jakmile bude hotové ukážeme vám, jak moc naši zákazníci mamince a sourozencům pomohli. Sledujte naši šatnu »  

Starší články